Jobopslag

Jobopslag

Er du den Customer Experience Manager, der giver vores bureau de gladeste kunder?

Strukturfacisten, som kunderne elsker

Vi vil have branchens mest tilfredse kunder. Intet mindre. Og det skal du hjælpe os i mål med. Du ser dig selv som en empatisk strukturfacist, der skaber overblik bedre end nogen anden. Når din kollega foreslår at holde et møde med kunden, siger du med et smil: “Det har jeg allerede sat i kalenderen”. Vores kunder er imponerede over, hvor hurtigt og godt du svarer på deres supportspørgsmål, de bliver altid klogere af at læse dine velskrevne brugerguides, de glæder sig til dine beskrivelser af nye features, og de går altid tryggere og gladere fra dine løbende statusmøder.

Du bliver ekspertbruger, produktudvikler og kundernes nærmeste allierede

Der er rigtig mange forskellige opgaver, vi gerne vil bruge dig til. Med tiden vil du:

  • Blive ekspertbruger af vores CMS: GoBasic
  • Hjælpe vores kunder, når de har udfordringer med GoBasic
  • Identificere, om vores kunder har ønsker, som vi ikke opfylder endnu 
  • Være med til at produktudvikle GoBasic og sikre, at de nye features virker 100 %, før de rammer vores kunder 
  • Være med til at holde vores løsninger opdaterede og dokumenterede
  • Planlægge og afholde vores årlige statusmøder med kunderne samt fællesmødet: GoBasic Gatherings
  • Undervise i, hvordan man bruger GoBasic

Men vi sørger selvfølgelig for at oplære dig grundigt først. Din tætteste sparringspartner vil være Projektchef Kristian Pinholt, som hjælper dig godt i gang sammen med Rasmus og Ask.

Din uddannelse er underordnet, men det er din personlighed ikke

Det er ikke så vigtigt, om du har læst på RUC eller ITU. Men det er vigtigt, at du:

  • Er god til mennesker: Du er en, man har tillid til, og du kan sætte dig i andres sted 
  • Har god teknisk forståelse for web og CMS’er: Du er bare sådan lidt all around IT-skarp
  • Arbejder super struktureret: Du er grundig og efterlader ikke et spor af halvløste opgaver
  • Ikke bare går på arbejde for at hæve din løn: Du gider godt drikke en kold fredagsøl, få tæsk i musikquiz eller bruge 20 min. på at diskutere Roskildes musikprogram over frokosten.

Vi forventer fleksibilitet, men du får frihed

Det er dit ansvar, at ilden bliver slukket, når det brænder på hos vores kunder. Du kan selvfølgelig altid trække på dine kollegers viden og evner, men det endelige ansvar for at løse problemerne er dit. Det betyder, at du skal stå til rådighed 365 dage om året (eller sørge for, at en anden tager den for dig, når du skal til Bali). Til gengæld arbejder du kun 30 timer på en normal uge. Vi forventer altså, at du er fleksibel. Til gengæld får du meget frihed.

Velkommen i Berúfamilien

Og så til det sjove. For hvis du bliver en del af Berúfamilien, så kommer du til at knokle en masse. Især når det brænder på hos vores kunder. Men du kommer også til at have lange snakke om, hvorvidt “The Undoing” var overvurderet, mens du spiser smørrebrød med tartar til frokost, du ender muligvis med at synge karaoke kl. 03 i Berlin med din kollega, og du får dagligt tæv af din chef i bordfodbold.

Har du spørgsmål?

Så kontakt Rasmus Rudolf, Managing Partner
T: 5077 5690

Du sender din ansøgning og dit CV til rasmus@beru.dk. Vi holder løbende samtaler med sidste ansøgningsfrist fredag d. 22. januar, og vi håber, du kan starte 1. marts.

 

Berú? Hvem er Berú?

Vi er et ungt digitalbureau, der består af 12 personer, som leverer websites og film til offentlige og private kunder. Vi udvikler alt fra små kreative kampagnesites til store corporate websites. Bl.a. står vi bag sites som Finansministeriet.dk, Sundheds- og Ældreministeriet, Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet og Rigsrevisionen.dk.  

Vi står selv for hele processen fra kreativ idéudvikling, IA, design og filmproduktion til udvikling af back- og front-end på løsningerne. Og vi laver alle websites på vores egen platform GoBasic, som vækster hurtigt – især blandt offentlige myndigheder. Læs mere om Berú på beru.dk.